Onsdag

Det är snart jul. Känns verkligen inte som att det har gått nästan ett år sen sist. Men vi ska nog klara det i år också. Måste bara fundera ut vad jag ska köpa för julklappar till alla. Har nog bara en eller två bestämda. Det blir nog en hel del bakande i alla fall. Brukar bli så. Kanske några praliner. Får se om jag har tid för det.

Annars ska vi iväg och dansa idag är tanken. Det är troligtvis sista gången för terminen idag och vi har nog inte ens varit på hälften. Tyvärr har det inte funkat så bra denna terminen med tider och mina knän. Hoppas bara jag klarar av dagens.

Jag kommer nog fortsätta ha en blandning mellan lyckorus och nojja för att vi ska flytta. Det är bara en och en halv vecka kvar nu. Det är nog tur att Ticka kommer ner och hjälper oss i alla fall. Redan imorgon dessutom! Glad jag!

Men nu börjar det bli dags att klä på sig lite mer och dra sig mot praktiken. Utedag idag och det kommer nog bli ganska så kallt. Tur att jag har varma kläder i alla fall.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0