Måndag - Fixardag

Idag ska de sista julklapparna fixas! Det är de hembakta julklapparnas dag återigen. Alltid mysigt att göra dem hemma i Lindome. Lite nostalgiskt sådär.

Senare ikväll tänkte jag bege mig hem till farmor och farfar och sova där en natt. Vet att farmor har velat det ett tag och eftersom vi fick mer besök här och bäddsoffan därav är upptagen är det väl lika bra. Så får jag sova lite bekvämare.

Jag ska även skriva arbete är tanken för dagen. Inlämning senast 23 december, men då har jag varken lust eller tid att sitta vid datorn. Så jag försöker bli färdig idag och imorgon istället. Sen drar allt firande igång.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Super skönt!

2010-12-20 @ 18:57:04
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0