Reseshopping

Idag blir det en tur till Eurostop med en kompis. Jag tänkte hitta mig ett par nya bhband och hon ska ha en klänning vad jag har förstått det. Sen blir det som alltid en vanilla latte på Espresso House.

Imorgon blir det mer reseshopping fast för M's skull. Badbyxor är det som står på schemat. Samt möjligtvis en ny ryggsäck.

Sen blir det hem att packa. På tisdag åker vi uppåt och hälsar på alla föräldrar och lite annan släkt innan vi drar vidare till Grekland. Om en vecka sitter vi där. Ska bli så underbart skönt!

Ha de!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det var väldigt fint! =)



Nä den sölade ner min kompis vita byxor på krogen och var allmänt vår att dricka men god var den! =D

2010-08-08 @ 22:58:10
Postat av: Stina - Obsessive Cuteness

Sv: Tack så mycket! :D

2010-08-09 @ 13:33:03
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0