Hur gick det?

Jag har kollat upp vad alla böcker på listan kostar på Lycknis. De är billiga och fraktfria.
Jag kämpade för att skriva ut min kurshandbok, men tydligen får jag inte lov att skriva ut någonting om inte alla färger finns. Inte ens om dokumentet är i svart text. Får fixa det på Campus imorgon helt enkelt.
Jag har diskat.
Jag har nålat upp fållen på kjolen, men inte sytt den. Det ska göras ikväll eller imorgon innan jag går hemifrån.

Jag har inte strukit. Jag har inte ens hämtat upp tvätten som hänger i tvättstugan sen igår. Jag har inte orkat med det. Istället fastnade jag framför Svensk fastighetsförmedling och kollade på bostadsrätter. Inte för att jag ska flytta än utan för att det är kul att kolla på planritningar och fundera på hur jag skulle kunna möblera.

Nu ikväll ska jag måla en framsida till min kalender och slötitta på "Fångarna på fortet". Nostalgi!

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0