Förberedelse

Idag är planen att jag ska förbereda lite inför imorgon. Första dagen på terminen. Det ska bli kul att börja skolan igen. Har varit otroligt skönt med sommar och det varma vädret hade gärna fått hålla i sig lite till, men det ska ändå bli skönt att ha något att göra på dagarna igen.

Nu är alltså planen att:
-Skriva ut kurshandboken
-Och gå igenom den
-Kolla upp litteraturlistan
-Och vad alla böcker kostar
-Kolla vart alla pennor och dylikt har tagit vägen

Förutom detta ska jag även:
-Sy klart min kjol (har bara fållen kvar nu)
-Diska
-Möjligtvis stryka

Får väl se hur mycket jag hinner/orkar men första listan ska jag göra!

Men först blir det lite mellanmål.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0