Promenad!

Har varit lite borta den senaste veckan och dagarna. Har haft fullt upp med mig själv och skolan för att orka blogga. Men det kommer nog.

Under den här veckan som gått har jag i alla fall sett en del på tv och fastnat för en reklam om ett par promenadskor från Reebok. Igår tog jag tag i saken och införskaffade dessa. Kändes som en bra idé då jag fått för mig att jag ska börja ut och gå mer och så kan jag behöva ett par bra skor på praktiken.


Blev de svarta som hade extra stöd vid tån.

Självklart blev det en promenad igår för att prova dem. Under de första tjugo minutrarna fick jag ont i hela benen, men olika delar vid olika tillfällen. Men det försvann när jag fortsatte att gå. Var dock jobbigt under tiden.


Gick förbi ett ställe med massa fina blommor.

Nu blir det snart en promenad in till biblioteket för att se om de har en bok jag behöver. Eller om jag tar det imorgon, behöver fixa en del här hemma också.

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Air

Blåklockor?

2010-04-25 @ 22:47:08
URL: http://airupnorth.blog.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0