Utvärdering

Dagen är inte slut än, men det känns som att jag tog mig lite vatten över huvudet. Har inte gjort hälften av det som stod på listan. Men jag har i alla fall rensat ur alla kartonger som var kvar sen jag flyttade och det är ju alltid något. Köket ser inte heller ut som ett bombnedslag längre och man ser faktiskt golvet på min sida av sängen. Så ordningen har tagit ett stort steg framåt idag i alla fall. Sekretären och bokhyllan kan jag ta efterhand och dammsugningen blir av när pojkvännen inte vilar längre. Tvätta ska jag börja med imorgon, jag behöver ju fortfarande något att ha på mig i Tyskland. Fönstrerna tar jag någon dag när det inte regnar. Lite jobbigt om det regnar in samtidigt och att de blir smutsiga direkt. Även återvinningen blir av en dag när det inte regnar så mycket. Lite jobbigt att bära papperskassar då. Men som sagt, lite ordning har det blivit i alla fall.

Nu är det väl snart dags att börja med maten. Det blir spagetti och köttbullar idag. Mums!

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0