Storm

Det blåser ute. Riktigt mycket också. Enligt SMHI så är det stormvarning klass 1 i Halland nu och jag kan ju säga att det hörs. Det viner i fönstrerna och regnet smattrar hårt mot rutorna. När det regnar i alla fall, det gör inte det just nu. Då våra fönster inte är ordentligt tätade så känner man även hur det drar kallt nästan över allt här hemma nu också.
Denna blåsten gjorde att jag vinglade ganska mycket på vägen hem. Väskan och påsen blåste åt sidan och så följde jag efter typ. Lite lagom roligt och jag är glad att jag då ändå gick längs med husväggar nästan hela vägen. Hoppas inte det blåser lika mycket imorgon. Då ska jag gå omkring med en ännu större påse då jag ska med en kompis hem efteråt. Men det blir nog bra i alla fall.

Blev ingen dans ikväll heller. Blåste och regnade lite för mycket för att vi skulle kunna gå dit. Och hade vi nu trotsat vädret och faktiskt gått iväg så hade vi antagligen inte kommit särskilt långt innan mina knän hade börjat värka och så hade vi ändå inte kunnat dansa. Lite onödigt att gå någonstans då. En stor del av lederna har ju ändå redan börjat värka lite smått av kylan här. Från att det bara var knäna i somras till att nästan alla leder värker till och från är ganska jobbigt.


Nu vill jag ha sommar igen! Mår mycket bättre då..


Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

Det har inte kommit hit riktigt än. Men jag lär väl få smaka på skiten när jag anländer till Varberg imorgn..

2009-11-18 @ 22:32:59
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0