Resten av dagen

Nu är det snart dags att sova. Fick gjort lite idag i alla fall, duschen gav en välbehövlig energikick. Så nu har jag rensat bland massa papper och fått lite mer plats på sekretären och fått lite mer ordning i hyllan. Är väl ganska mycket kvar tills det är ultimat men allt kan inte göras på en gång om man är som jag. En liten bit varje dag så är jag snart framme vid mitt mål. Nästa vecka ska jag ju dessutom ha en storstädning av hela lägenheten också. Julstädning. Har dock inte några julsaker att ställa fram än men det kommer det också. Tänkte se om jag hittar något i Tyskland och så har ju Halmias Loppmarknad julsaker på hyllorna nu också tydligen. Ska gå dit någon dag när jag fått pengar också.

Imorgon bär det av till skolan igen. Två föreläsningar och studiegruppsarbete. Föreläsningarna låter ganska intressanta rent namnmässigt men jag har inte hunnit läsa om dem i kurshandboken än. De ska handla om moral och identitetsutveckling. Så det låter ju intressant om inte annat och det blir väl vad man gör det till. Nu får man väl bara hoppas på att det är en bra föreläsare också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0