Plugga, packa, planera

Nästa vecka kommer nog bli en sådär lagom stressig vecka. Då jag åker till Tyskland i helgen och är borta på både fredagen och måndagen så missar jag två instuderingsdagar. Så det blir väl till att plugga på bussen. För nästa fredag så ska ju essän in och vi ska ha vår paneldebatt. Veckan därefter har vi tre seminarier. Så det blir lite att göra. Jag ska sätta mig nu och gå igenom de två sakerna till fredagen så att jag har klart för mig vad som ska göras och sen ska jag planera lite inför nästa vecka, vad som behöver göras när. Vi har ju en instuderingsdag på onsdagen också.

Sen ska jag börja planera vad jag behöver ha med mig i helgen. Så att jag inte packar för mycket. Har i alla fall vart och växlat pengar nu så det är klart. Nu behöver jag bara fixa med kläderna också. Men det är väl inte så noga egentligen. Men jag bör nog gå och köpa mig ett par eller några strumpbyxor imorgon. Så kan jag ha med mig en kjol eller klänning att ha på mig någon dag. Packa väskan gör jag nog imorgon.

Men nu ska jag iväg ner till tvättstugan och se om den är ledig så att jag får lite rena kläder att ha på mig.

Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0