Idag

Imorgon åker jag som sagt till Tyskland. Ska bli riktigt kul att ha mamma och pappa för mig själv en hel helg. Nu ska jag bara komma på vad jag ska ha med mig också. Vet i stort sätt bara vilka skolsaker jag ska ha. Resten är lite svårare att bestämma sig för. Det är vid dessa tillfällen som jag funderar på om jag har lite för mycket kläder.

Annars har dagen vart bra. Vi har planerat massa inför skolarbeten osv. Det kommer nog bli jättebra. Mycket att göra men det känns ändå som att jag har koll på det mesta just nu.

Nu blir det till att diska. Annars blir det ingen efterrätt... Vi åt honungsstekt kyckling med ris och currysås. Väldigt gott! Pojkvännen är väldigt duktig på det här med kött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0