God morgon!

Känns som att jag knappt har sovit någonting natten till idag och skulle helst av allt vilja gå och lägga mig igen. Men istället ska jag om lite mer än 10 minuter dra mig iväg mot tåget och åka till skolan för föreläsningar och studiegruppsarbete. Det må vara så att föreläsningarna har intressanta namn men jag undrar hur mycket jag kommer lyssna och anteckna idag, just för att jag är så trött.

Annars ska det bli kul att dansa ikväll. Känner mig riktigt taggad för det. Har just nu inte ont något särskilt i alla fall och jag hoppas att det håller sig så. Varken pojkvännen eller jag har mått illa på några dagar heller så det borde vara fritt fram.

Men nu är det nog dags att klä på sig om jag ska komma iväg. Lite småjobbigt i mörkret bara. Det är nu jag kommer på att jag kanske borde lägga fram vad jag ska ha på mig i vardagsrummet på kvällen så att jag slipper famla i mörkret och inte hitta rätt. Ska försöka komma ihåg detta.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0