God morgon

Eller ja, förmiddag eller vad man nu vill kalla det. Jag hade idag planer på att gå upp i tid för att plugga lite innan jag ska till skolan. Men det sket sig något. Täcket höll mig kvar i sängen lite längre än förväntat och jag gick upp för kanske en timme sen. Men jag har i alla fall läst lite. Blir till att läsa massa när jag kommer hem. Skriva stödord och grejer som jag kan ha att läsa på när jag sitter på bussen ner till Tyskland. Imorgon vid den här tiden sitter jag nämligen där. Mamma och pappa hämtar mig vid femtiden.

Men nu ska jag se till att äta en snabblunch och sedan bär det av till skolan.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA

sv; Täcket försökte hålla kvar mig också. Men jag sa åt de på skarpen!

2009-11-26 @ 11:21:11
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0