Design

Försöker få en lite mer personlig touch på bloggen. Har börjat lite smått men jag är inte helt säker på hur jag gör för att få in bilder i headern. Så det lär väl vara gult tills jag har reda på det. Men det är ju ganska fint det också. Hade lite jobb med att hitta rätt vilka färgkoder som gick till vilken färg och del av bloggen, men det ordnade sig.

På tal om design så ska jag sy en ny klänning snart. Hade planer på en kjol jättelänge men har ny ändrat mig och ska ha en klänning. Blir en ganska mörkt röd klänning med svarta prickar. Alltså en klänning att ha till jul.
Sen ska jag även göra ett eget mönster och sy en paljettklänning till tjejen jag sov hos till idag. Det ska också bli ett intressant projekt. Ser typ bara min egen paljettklänning framför mig fast i svart med viss modifikation.


Klänningen längst till höger på påsen är den jag ska sy och till jul!


Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

Åh, vad roligt Sofia!

2009-11-21 @ 10:16:26
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0