Dagen idag

Dagen idag kommer nog bli ganska så lugn. Ska diska lite och packa upp och plocka iordning allt jag hade med mig till skolan igår. Sen blir det nog mest bara att vänta på att pojkvännen kommer hem. Vi ska på middag ikväll hos hans kompis och hans flickvän. Det ska bli riktigt trevligt.

Vi bjöd ju dem på trerätters middag för några veckor sedan så de tyckte att det var dags att bjuda igen. Pojkvännen slog ju på stort när de var här och gjorde tjälknul. Han gick upp några gånger den natten för att kolla till den. Utöven det bjöd vi på advokadoröra med räkor till förrätt och en väldigt mäktig form av chokladmousse med creme freich till efterrätt. Hela middagen vart väldigt lyckad. Så det ska bli intressant att se vad de kommer att bjuda på ikväll.

Ska ha på mig en egen kreation ikväll också. En volangkjol som jag sydde för några år sedan som gör sig mycket bättre som klänning. Svarta strumpbyxor, svart tröja, ljust orange kjol/klänning och ett svart sidanband precis under bysten. Sidenbandet lägger sig precis över sömmen till den översta volangen så det passa utmärkt. Kan lägga upp en bild sen när jag fått på mig det.


Vår middag med förrätten serverad.

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

Åh, det låter jätte fint! Hade jätte gärna velat se de!

2009-11-22 @ 13:00:30
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0