Dagen än sålänge

Tanken idag var att jag skulle gå upp lagom tills att pojkvännen lämnade lägenheten, äta frukost och sedan gå iväg i lagom tid så att jag kunde få lite nyttigheter gjorda idag. Bland annat ta prover och vaccinera mig. Men istället för att gå upp när han väckte mig så snoozar jag och sista gången jag vaknar av klockan var den halv tio. Sen över ett ögonblick så var den kvart över elva. Själv trodde jag att jag bara hade vilat ögonen lite.

Till vårdcentralen bar det inte av förens efter tolv och proverna togs väl närmare ett. Tyvärr var vaccinet slut igen och jag som ungdom kan väl räkna med att få en spruta någonstans i mitten av december. Lite smått irriterande när jag faktiskt hade ställt in mig på att ta den idag. Och jag finner det ganska intressant att det tog slut på en vecka ungefär.

Jag hade även tankar på att plugga lite och fixa ordning mina papper för den kommande kursen. Men så blev det inte heller. Än i alla fall, dagen är ju inte slut än så det kanske kommer. Men just nu är det nog dags för en dusch och sedan lite mat. Potatis och köttbullar med brunsås och lingon troligtvis. Lättlagat och väldigt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0