Trött

Börjar nog bli dags att sova nu. Inte för att jag ska upp tidigt men jag börjar bli trött. Kan ju alltid ligga och läsa lite min mna nya böcker. Fick Milleniumtriologin av Amanda i julklapp. Blev jätteglad! Hon blev glad för sina ramar också.

Tror jag ska köpa lite mer ramar och sätta upp massa foton här hemma. Vi har ganska mycket uppsatt men det är inga foton på oss eller på några nära. Det är en flagga och vävar och lite sånt. Pojkvännens fotofrån högvakten och bilden jag ritade av min kusin. Skulle väl vilja ha lite mer bilder på annat. Några av mina kollage också. Så det blir till att framkalla massa bilder och köpa ramar under mellandagsrean.

Annars så har alla tåg vart sena idag. Det var enormt kul när vi skulle ta ett tidigare tåg för att vi defenitivt skulle vara i tid till tentan och så kommer vi senare än om det andra tåget skulle vart i tid.

Men nu ska jag nog börja göra mig i ordning för sängen. Blir ensamt.

Ha en fortsatt trevlig kväll och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0