Lussefika och en riktigt het dusch

Nu har vi fikat lussebullar med pojkvännens kompis och diskuterat sommarens möjliga semestermål. Kommer bli en intressant resa, annat kan man inte säga.

Blev tyvärr inget städat i sovrummet förut, vi somnade istället. Men däremot tog jag en dusch. Dock blev det ingen skön, uppfriskande dusch som jag hade tänkt mig. Nog för att jag gillar varma duschar, men det här var att ta i. Det var knappt blöt på golvet efteråt för att vattnet ångades bort innan jag hann dra ner det i brunnen. Och då hade jag ändå vridit så att jag hade det "kallaste" vattnet jag kunde få. Det var att välja mellan skållhett och skållhet.

Nu blir det till att skriva på min grupprocess.

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0