Gott nytt år!

Helt fantastiskt var jag uppe vid åtta idag. M skulle upp och ordna med sin tjälknul och jag tänkte ta medicin så att jag slipper fasta ikväll. Efter det klarade jag av att hålla mig vaken i en och en halv timma innan jag somnade om. Vaknade igen vid elva av att M ville äta frukost. Under hela denna tiden har jag dessutom legat och kollat när han har spelat tvspel. Det är mer intressant än vad det låter. Assassani´s creed II håller han på med för tillfället och det är ett grymt snyggt spel.

Nu är det tänkt att jag ska plocka undan det värsta här inne innan jag går och möter E för att handla mat till ikväll. Innan dess ska jag väl ha kommit på något att göra till efterrätt också i och för sig. Men det borde väl inte vara allt för svårt. Är väldigt sugen på chokladmousse så jag får väl leta reda på någon utan sprit.

Ha en fortsatt trevlig dag och en trevlig kväll om jag inte skriver ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0