God morgon

Och en ny dag har startat. Idag är det tenta plugg som gäller. Främst inför svenskauppgiften. Sen ska jag sy lite också. Tänkte ha färdigt Amandas klänning ikväll, så kan jag börja på min sen. Men det är ju inte mycket kvar på den så det är nog inga problem.

Idag känns min knän väldigt mycket bättre för övrigt. Jag behövde inte vaga fram när jag skulle gå upp. Även om själva proceduren att resa på sig var jobbig. Men det är den ju mer än vad den inte är det alltid. Så det var inget nytt. Förhoppningsvis är väl mina knän också väldigt mycket bättre imorgon då så att jag inte får överdrivet mycket problem med att ta mig till tåget. Det vore ju ganska så jobbigt.

Men nu ska jag nog ta och äta frukost.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0