God morgon

Jag känner mig piggare än på länge faktiskt. Har dock ingen aning om varför. Brukar inte vara så överdrivet pigg när jag är uppe sent. Och igår råkade jag visst stanna uppe till halv ett. Men sen somnade jag som en stock.

Har bestämt mig för att köpa datorväskan som jag vill ha efter jul. Ska beställa en från Oilily som finns på Bluebox. Men eftersom jag vill beställa på faktura så måste jag ha vart kund där innan. Man får tydligen inte beställa på faktura över 1000 kr första gången man beställer därifrån. Men jag har lite magneter jag vill ha därifrån. Så det passar ju jättebra då!

Nu blir det lite mental förberedelse inför skolan. Dvs frukost, hårborstning och kolla så att allt ligger i väskan. Den  brukar vanligtvis vara otroligt tung, men idag orkar jag inte ha med mer än det nödvändiga.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA

sv; ja, tur är väl de!



Mina 4-5 mil eller vad det är känns inte heller speciellt lockande. Allra minst för något som känns helt onödigt och när tåget kommer att missas precis. Det suger!

2009-12-10 @ 09:32:21
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0