"God morgon"

Har inte fått mycket gjort än så länge idag. Ska läsa igenom avhandlingen och skriva ner viktiga punkter ur den och sedan fortsätter jag med essän. Men jag har inte kommit särskilt mycket längre än att öppna dokumentet och läsa igenom inledningen. Kommer nog hålla på ett tag med det här.

Fast först blir det väl till att handla lite. Det är i stort sätt tomt på färskvaror i vårt kylskåp. Vi hade inte ens mjölk till mitt kaffe förut. Blev inte så mycket drucket av det.

Annars så har min morgon/förmiddag gått åt till att läsa Camilla Läckbergs nya bok, "Fyrvaktaren". Fick låna den av pojkvännens mamma och började med den i måndags kväll. Har hittills läst ungefär halva boken, så det dröjer nog inte länge innan den är slut tyvärr. Tycker hennes böcker är så bra. Verkliga sträckläsningsböcker. Tror nog att det kommer sluta med att jag läser lite till innan jag börjar plugga eller går och handlar. Måste bara veta vad som händer!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Simone

Vad tycker du om boken? :)

2009-12-03 @ 16:32:08
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Ne, typ inte. och det suger! Vill bara dra täcket över huvudet ett tag framöver!

2009-12-03 @ 16:47:39
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: Amanda

Åh älskar också hennes böcker, önskar mig den nya i julklapp.

2009-12-03 @ 17:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0