Det snurrar

Känner mig helt slut i huvudet och jag ser verkligen inte fram emot paneldebatten imorgon. Jag har inte läst på ordentligt och jag trivs inte med det här fenomenet att debatter, specielt inte så inför "publik". Visst låter jag motiverad?

Sen köpte jag en ny sladd till julstjärnan när vi var och handlade idag. Den passar i kontakten, men då är sladden för kort istället. Blev så irriterad på det. Den är säkert menad att ha till de ljusstakarna som står på fönsterbrädan och inte en stjärna som ska hänga i fönstret. Nu känner jag ett plötsligt behov av att springa iväg till affären och se om de har en variant som är lite längre. Men det har jag inte tid för. Jag ska plugga en stund till. Ca 45 minuters hårdpluggande och sedan blir det lite myskväll med chips, choklad och "Battlestar Galactica". Möjligtvis lite glögg också. Vi köpte Dufvenkroks med choklad och chilismak. Det ska bli väldigt intressant att prova.

För övrigt så ska jag få en ny mobil nu också. Vi blev stoppade av en sådan där eventförsäljare som gjorde ett prisplansbyte för mitt abonnemang och då passade jag på att ta med en ny mobil också. Den jag har nu är väl helt okej och jag trivs väl med den, men den startar om när den blir för kall. Eller när det skiftar för snabbt mellan varmt och kallt eller något sådant. Tydligen har det att göra med att batteriet inte sitter fast ordentligt. Det blir i alla fall en ny Sony Ericsson med walkman funktion. Får väl förhoppningsvis en ny sladd så jag kan lyssna på musik också då min glappar. Måste hålla inne den och luta den åt precis rätt håll en stund för att jag ska höra allt.

Men nu blir det väl till att fortsätta plugga.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: NatursmyckenUF

Trevlig Helgen! besök vår blogg för JULKLAPP TIPS.

2009-12-03 @ 20:21:31
URL: http://natursmycken.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv, Vad bra :D

Det är bra med mig med :)

2009-12-03 @ 20:39:13
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0