Dagen som vart

Idag har vart en helt okej dag. Har vart på två föreläsningar varav en handlade om språk och den andra om observationer. Sen hade vi också ett studiegruppsmöte inför kommande examinationer och just nu känns allt ganska så bra faktiskt. Jag har någorlunda koll på saker som ska göras och jag har skrivit färdigt min planering inför matematikredovisningen. Nu är det då bara paneldebatten och essän kvar. Men jag har två inläsningsdagar framför mig som kommer pluggas på! Det är dock möjligt att det blir en kort tripp in till stan för att växla tillbaka lite pengar och köpa bläck till skrivaren, men det behövs väl pauser också? Det är då mina planer för morgondagen. Den kommer även avslutas med en timmes dans.

Reseberättelse kommer imorgon, har ingen ork till att skriva allt just nu...

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

Plugga + paus är de enda som gäller för kommande två dagar. Woho!

2009-12-01 @ 22:36:39
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Det var mysigt får jag lov att säg.

2009-12-02 @ 09:42:59
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0