Dagen idag...

Kommer gå åt till massa hushållssysslor. Det ska bli ganska intressant att se hur långt jag kommer. Jag ska:

-Tvätta de nya lakanen och bädda rent.
-Stryka all tvätt som ligger kvar sedan innan jul.
-Packa upp allt efter julhelgen.
-Allmänt plock i vardagsrummet.
-Dammsuga hela lägenheten.

Tror inte jag kommer lyckas så bra med det allmänna plocket och uppackningen. Däremot bäddningen, strykningen och dammsugningen måste jag göra!

Sen kan jag belöna mig med att titta på "En geishas memoarer". Var så längesen jag såg den nu och vi har äntligen ett ps3 så jag kan ju faktiskt se den. Kan nu även lyssna på musik från datorn via tv:n med hjälp av den maskinen. Blir ju något bättre ljud då.

Men nu ska jag nog äta frukost och få igång den här dagen.

Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0