Bak!

Sitter just nu i köket hemma hos mamma och pappa och bakar mina praliner. För tillfället håller jag på att temperera chokladen, den ska svalna innan jag kan värma upp den igen. Är inte helt säker på varför men det finns säkert en bra anledning.

Gårdagen gick inte riktigt som jag ville. Hade tänkte hinna med massa innan jag åkte hit men jag fastnade i soffan med mensvärk istället. Sen blev jag sjukt stressad mot slutet då jag inte hann allt. Men det ordnade sig. Pojkvännen lyckades få mig att lugna mig lite.

Sen bar det av hem till honom för att fira hans pappa. Väldigt trevligt och god mat. Var lite halt och kallt att gå hem sen bara. Sen var det väldigt trångt i sängen. Det var ju ett tag sen vi sov i en 90säng nu och lika litet täcke. Det vi har hemma är ju något större. Men det är ju inte många nätter så det funkar väl ändå.

Men nu ska jag fortsätta med mina praliner så att jag blir färdig innan någon annan vill ha spisen.

Ha en fortsatt trevlig dag/kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0