Onsdag

Ledig dag idag och det var skönt att sova tills jag vaknade. Även om jag brukar sova längre och faktiskt satte klockan på nio. Känner mig dock ganska trött fortfarande och ögonen börjar rinna såfort jag gäspar, till och från ser det nästan ut som att jag storgråter.

Vi har inte hängt upp vår riktiga lampa i sovrummet pga en krok saknas, så jag hängde upp en bygglampa där sålänge. Bättre än bara sänglampsljus när man ska plocka därinne på kvällen tyckte jag. En dag när jag kom hem hittade jag skyddsgallret i taket där det ska vara, glaskåpan låg på golvet och resten av lampan på sängen. Då har den glidit ur men det är ingen större skada skedd och det är bara att hänga upp den igen. Inatt hörde jag ett ljud från den, men reflekterade inte över det så mycket då jag halvsov. Helt plötsligt känner vi en duns mot sängen och hör kras. Denna gången slog lampan mot glaskåpan så vi fick massa lampglas i sängen. Väldigt kul att plocka upp när man är sådär väldigt trött!

Men jag fick nog bort det mesta i alla fall så vi kunde sova och jag ska ta mig en sväng med dammsugaren nu om ett tag. Fast först ska jag ta med den varma chokladen som aldrig blev av igår!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0