Torsdag

Hade mycket jag skulle göra idag, har knappt börjat och dagen är snart slut. Strax ska jag i alla fall gå iväg och handla. Det fanns önskemål om lasange här ikväll nämligen. Sen behöver jag en ny borstgrej till vår diskborste, mitt lager var tydligen slut.

Sen ska jag försöka skriva mitt arbete. Har egentligen resten av helgen också, men vill gärna ha den ledig och börja "sommarlovet" så tidigt som möjligt.

Annars hade jag en trevlig helg med systers student. Kan nog försöka fixa upp någon bild från det senare. Det var mycket mellantid, men kul ändå och jag fyndade spontant på en bakluckeloppis som var bredvid vår camping. Ibland har man tur säger jag bara!

Mer kul är att vi har bokat en resa nu, utöver vår weekend i Köpenhamn i sommar. En vecka i oktober drar vi till New York. Är så glad. Nog för att det hade varit trevligt med sol och bad, men det är ju inte helt fel det här heller!

Hoppas ni har det bra!

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; Då lägger jag mig i eran resväska istället, mohahha! :D

2011-06-02 @ 15:17:58
URL: http://emmatherezia.blogg.se/
Postat av: spiderchick

åååååh gud vad härligt med new york!!! :-)

2011-06-07 @ 14:19:52
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0