Midsommar

Nu har jag fått fram kameran! Midsommar i år var underbar! God mat, gott sällskap och lagom väder. Hade kanske önskat förra årets klarblå himmel men det var bra ändå. Vi fick till och med en midsommarstång på balkongen!


Gjord av diverse städatrialjer!

Jag kände mig också sommarfin i en tunika/kortklänning som jag fått av farmor och farfar i förtidig födelsedagspresent.


Till hade jag ett par vita shorts eftersom jag inte ville riskera att visa hela härligheten och ett par strumpbyxor med hjärtan på.

Fick även prova en ny sak som värdinnan hade hemma:


Vit burka med spetsdetaljer och annat fint. Var dock lite svårt att se i den!

Sen drog vi vidare ut för att dansa och ha kul. Min närvaro var tydligen uppskattad för jag blev "uppbjuden" några gånger och killar jag varken sett eller pratat med undrade varför jag skulle gå när det var dags att gå hem. Intressant upplevelse och jag är glad att ingen var påstridig.

Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vilken härlig och somrig klänning! :D



sv; Ah det får du allt göra! De har många smaker att välja mellan men jag tar nästan alltid samma ;)

2011-06-27 @ 15:27:55
URL: http://emmatherezia.blogg.se/
Postat av: Svorskan

Vad fin du var! Mest UTAN burka, men (hahaha) även med.

2011-06-27 @ 18:57:05
URL: http://svorskan.se
Postat av: Lina - Kom in till mig!

Vilken tjusig klänning, förstår väl att du blev uppbjuden :)

2011-07-01 @ 09:46:23
URL: http://inteidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0