Jobb

Imorgon ska jag jobba. Det ska bli riktigt kul faktiskt. Förutom att det kommer ta tid att ta sig dit och ta sig hem. För jag ska inte jobba i Halmstad. Jag ska jobba i Kållered på förskolan jag var vikarie på förra vintern och våren. De ringer mig fortfarande då och då för att fråga om jag kan hoppa in.

Så imorgon ska jag jobba. 9-17:45. därav att jag ska med ett tåg halv åtta och inte lär vara hemma fören efter åtta på kvällen. Tur att det är snälla barn där. Men det nu måste jag nog sova om jag ska orka upp imorgon.

Ha en fortsatt trevlig kväll/natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va roligt att få jobba! :) Det hade jag med gärna velat göra men det är ju så svårt att få in när man pluggar samtidigt, det är tur för dig som en förskola som gärna ringer in just dig! :)



sv; Ja jag hittade inte den andra infrån kappahl men den här var nästan snyggare och som sagt så satt den som en smäck! :D

2010-02-04 @ 23:30:54
Postat av: Emma!

Ops glömde! ;)

2010-02-04 @ 23:31:30
URL: http://[email protected]
Postat av: Madeleine

Hehe ja Astrid mördar allt hon får;D

Och dom passar på så fort dom får chansen att hitta på något litet bus...



Kram

2010-02-05 @ 14:00:13
URL: http://madeleinehulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0