Dagen som vart

Vi hade en riktigt rolig workshop idag! Tyvärr kunde jag inte vara med på allt då mina knän började göra ont. Men det var väldigt kul att titta på. Såhär i efterhand är det nästan så att jag önskar att jag haft uppe kameran. Det var lekar och teman som stod på schemat och vi hann med en hel del. Jag fick hjälpa till att sätta upp banan till tema trafik.

Sen har jag vart duktig och betalat räkningar, diskat och pluggat lite inför paneldebatten på torsdag. Ska plugga ännu lite mer på det om en stund och jag har även några kapitel att läsa igenom inför imorgon.

Tänkte även hinna med att fota och lägga upp lite bilder på vad jag har vart med om i helgen. Tog tyvärr inga foton på plats, men jag har ju med mig massa saker hem!

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: emma

det var en himla bra fråga ^^

har absolut inte haft nån blogglust,

men nu har jag de igen :)

ska bara komma på hur jag ska få många

läsare igen :)

2010-02-01 @ 16:23:50
URL: http://ebolmgren.blogg.se/
Postat av: Emma!

Jag har lite bilder ifrån dagen! :) Jqag ska skicka dem till Jennifer så dem kan läggas upp på LUF-09! :)



sv; Ja visst är den fin! Jag är riktigt sugen att gå och testa den och se ifall den e go! :)

2010-02-01 @ 17:20:40
URL: http://[email protected]
Postat av: Erika

Låter som en bra dag (minus betala räkningar, hehe)



Sv, Ja, kanske det. "Tjejgrejer" är ju inte lika värdefullt som säg typiska saker som killar samlar på säg frimärken eller medaljer från andra värdskriget.

2010-02-01 @ 21:04:11
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0