Utskrifter

Vår skrivar ville inte längre skriva ut för ett tag sedan. Den skyllde på att magentabläcket var slut. Varför den anser sig behöva detta för att skriva ut en svartvit text har jag ingen aning om, men tydligen är det nödvändigt. Så jag beställde hem det för några dagar sedan och fick det hemlevererat väldigt snabbt.

Idag så tänkte jag vara duktig och byta patronen då så att jag kunde börja skriva ut. Men icke! När jag bytt patron får jag reda på att gul snart är slut och att jag ska byta patron. jag trycker vidare eftersom den inte är helt slut och den börjar rengöra igen.

Helt plötsligt piper det. "Gul är slut". Så jag kommer inte kunna skriva ut idag heller. Men nu ska jag beställa hem bläck direkt. Vet ju vart jag får tag på det nu.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0