Seg

Har försökt skriva ett inlägg några gånger idag, men internet har inte velat uppdatera det. Det lägger ner när jag vill spara och ladda upp. Så jag hoppas det funkar nu.

Ljuslycktan fanns inte kvar när vi kom till butiken tyvärr. Däremot hittade jag massa fina möbler och vitinskåp som jag skulle vilja ha om jag hade lite mer pengar. Skulle vilja ha ett vitrinskåp till alla våra prydnadsgrejer som står och dammar lite varstans.

Mamma hittade i alla fall lycktan i butiken i Kungsbacka istället. 100 kr mer men det blev ändå bara 150 kr. Så det var värt det. Nu kommer mitt köksfönster vara jättefint. Det är nästan så att man vill byta redan nu. Kanske kan hänga stjärnan i sovrummet istället.

Men nu ska jag hitta på något annat. Känner för att göra något ikväll. Vet bara inte vad. Känner helt ärligt för att åka hem redan nu. Saknar vår lägenhet och säng men framför allt saknar jag pojkvännen. Det är tomt utan honom. Men det är fortfarande två nätter kvar. Och imorgon ska jag till farmor och farfar på middag och fika. Ska även in till Panduro och hoppas på att det är öppet. Vill ha en medicinlåda.

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0