Sova..

För första gången ska jag sova ensam i den här lägenheten. Det är lite spännande faktiskt. Och intressant hur snabbt man vänjer sig vid att ha någon bredvid sig om natten. Jag kan tycka att det är minst lika jobbigt att sova ensam hos mina föräldrar eller någon annanstans, men inte som att sova ensam i vår lägenhet.

Vår första lägenhet var ganska läskig att sova i med ljud och allmän stämning i luften. Kunde absolut inte sova med öppen sovrumsdörr när jag skulle sova ensam där, även om jag alltid vaknade när Mattias kom in på morgonen eftersom dörren inte var den nyaste modellen.

Nu håller jag tummarna på att det är lätt att somna här. Imorgon bär det av upp till Lerum efter lite shopping och träning som sagt och då slipper jag sova ensam!

Ha en fortsatt trevlig kväll/natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0