Fredag

Som sagt, tidig dag idag också. Håller på att somna sittandes nu och jag håller faktiskt tummarna för en lika lugn dag som gårdagen. Det måste varit årets lugnaste dag igår. Vi hade nog tio eller elva barn som mest och den andra avdelningen hade sju. På det var vi tre eller fyra vuxna på varje avdelning. Mysdag!

När jag kommer hem ska jag ta det lugnt ett tag. Sen ska jag diska och plocka bort allt onödigt i köket och städa undan lite i resten av lägenheten också. Imorgon får jag besök. En gammal kompis ska komma förbi och fika lite, se vår nya lägenhet och så. Ska bli trevligt.

Nu är det dags att röra på sig.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Ja :). Vi var i Fredrikshavn bara :).

2011-07-22 @ 20:25:47
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0