Tröttsamt

Det stod ingenting om idag på bibliotekets hemsida. Så jag hoppades att jag skulle ha tur. Men givetvis inte. Det var stängt så det vara bara att bege sig hem igen. Gick inga bra bussar ut till Amanda heller nämligen. Annars hade jag åkt till henne en stund.

Just nu försöker jag samla kraft till att fortsätta med mitt didaktiska ställningstagande. Men det är svårt. Jag har verkligen ingen ork. Lite vill jag ha skrivit idag i alla fall, resten tar jag på söndag när jag har tillgång till den sista boken.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: ida-bobbo

tro mig jag har sparat i nästan ett halvår, ungefär så lång tid tar det för mig att å ihop 3000spänn, bor man i sthlm med en vanlig svenssonlön står man alltid med precis en kriona på löningsdag fast man inte levt loppan. dessutom får jag nog äta soppa iaf tre månader till, men det var värt. vi behövde det! ni komer säkert snart också ha det lika bra, man kan göra exakt samma sak hemma:)

2011-01-06 @ 16:38:23
URL: http://www.djungeltrumman.se/pungdask

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0