Nyårslöften

Vet inte hur många nyårslöften jag har avlagt genom åren, men det är få av dem som har hållt. Få av dem har nog gjort mer än lämnat mitt mun. Men i år ska det bli skillnad, tror jag i alla fall. Nu ska vi se:

Träning
Jag ska börja träna mer regelbundet igen för att få en starkare kropp och må bättre.

Mat
Jag ska börja äta mer ordentlig mat och även detta mer regelbundet för att må bättre.

Det är de två seriösa löftena/målen. Dessa är mycket till för mitt mående både fysiskt och psykiskt. Med en starkare kropp tar jag bort en del av belastningen från lederna och får förhoppningsvis inte lika ont.

Sen har jag även som mål att klara en del till av skolan, få mer ordning här hemma, tvätta regelbundet, spara pengar till saker jag verkligen vill ha osv.

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0