Måndag

Fick skickat in mitt arbete igår och jag känner mig ganska nöjd ändå. Fast jag satt så länge med det att jag nog blev lite blind på det mot slutet. Vet inte om allt grammatiskt blev rätt när jag flyttade runt allt. Men det får gå ändå. Det värsta som kan hända är ju inte värre än omexamination. Tråkigt skulle det vara, men inte så farligt ändå.

Idag är för övrigt en seg dag. Har inte sovit bra inatt och var uppe sju för att gå på yoga. Det var skönt när jag var där och sen krashade jag på soffan när jag kom hem. Har inte så mycket att göra idag förutom att läsa ett arbete och ta hand om lite disk. Det kunde vart värre det också.

Men först ska jag lägga mig och dåsa i ett varmt bad en stund med någon lättläst bok. Låta alla spänningar efter skrivandet lösas upp.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0