Måndag

Idag är en sån dag när allt verkar gå på tok! Ställde klockan igår och snoozade en kvart i morse i tron om att jag fortfarande hinner både duscha och fixa iordning lite saker innan jag ska gå. Men när jag sen tittar på klockan inser jag att jag tänkte alldeles fel igår kväll och nu kommer jag defentivt inte hinna allt jag tänkt mig. Blev en välbehövlig dusch i alla fall och sen fick jag skynda mig lite för att hinna. Blev cykel till stationen idag. Dock så glömde jag nästan allt hemma så jag kunde inte göra så mycket idag. Lite synd faktiskt. Desto mer att göra ikväll typ.

Just nu sitter jag i alla fall i skolans bibliotek och har lite småtråkigt sådär. Tänkte gå iväg och ta en fika innan mentorsmötet som börjar om typ två timmar. Kan sitta och läsa en tidning under tiden och drömma mig bort till sommar, sol och bara ben!

Hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0