Lördag

Igår hände inte så mycket mer än att jag var i skolan. Idag har jag vart i stan och shoppat lite på bland annat Cubus (igen). Dock var det ganska utplockat och det jag ville ha fanns inte i min storlek. Men det som fanns på andra plats blev det i alla fal. Det var lite kul också för kassörskan kom ihåg at tjag varit där och handlat förra veckan också. Hon verkade tycka det var kul att jag kom tillbaka.

Just nu sitter jag och förbereder mitt broderi. Har gjort kaststygn runt hela och ska nu markera mitten. Lite sådär småjobbigt att räkna alla små, små rutor. Men det får jag väl stå ut med. Gör jag allt rätt så kommer det bli en fin duk i alla fall.

Nu ska jag strax baka och sen klä på mig något bra eftersom vi ska iväg till Mattias kompisar ikväll och mysa. Blir nog trevligt!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0