Söndag

Min dator ska iväg på lagning och jag har nu tagit fram vår extra/köksdator. Det känns väldigt ovant att skriva på den och jag trycker på fel tangenter med jämna mellanrum men det funkar ändå. Bättre än ingenting.

I veckan som kommer vet jag inte riktigt vad jag ska göra. På tisdag ska jag vara hemma då de ska hämta datorn. Tror jag ska vara hemma imorgon med och ta det lugnt och fixa här hemma samt börja plugga. Om två veckor är det omtenta och den här gången ska jag klara det!

Om tre veckor är det dessutom terminsstart och det ska bli riktigt kul. Vill börja planera och greja men schemat har inte kommi ut än och registreringen öppnar först om en vecka. Ska bli kul när det väl är dags i alla fall.

Nu ska jag gå och lägga mig. Tänkte gå upp i tid imorgon och prata med bemanningen.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Niles

Hallå! Dags för tävling igen! - Dagens blogg! Tävlingen avslutas den 8:e Augusti 22:00. För att delta kommenterar du helt enkelt! Ha en fortsatt trevlig dag!



http://dirtyhome.blogg.se/2011/august/tavling-dagens-blogg.html

2011-08-07 @ 22:57:40
URL: http://dirtyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0