Gah

Känner stressen komma smygande och det kryper i skinnet. Jag har otroligt svårt att få ro just nu. Läser några sidor i tenta plugget för att sedan tappa koncentrationen. Försöker göra något annat en stund men får som sagt ingen ro och sätter mig med böckerna igen. För att åter igen tappa koncentrationen. Imorgon är det en vecka kvar..

Imorgon kan jag också bli lite lugnare då jag kommer kunna registrera mitt högskolekonto på Högskolan i Halmstad och förhoppningsvis se ett prelimenärt schema för åtminstone några veckor i höst. Där ligger också en del krypande. Jag har ingen aning om hur det ser ut just nu mer än att det är fyra delkurser. Vill ha en kurshandbok eller något så jag vet vad som händer. Imorgon är det två veckor kvar..

Sen vet jag inte hur mycket eller vad jag kommer missa under vår vecka i New York heller. Vill inte missa den veckan för allt i världen men det känns ändå lite oroligt. Ska snart börja planera lite för den också. Imorgon är det åtta veckor kvar..

Ett orosmoment mindre är i alla fall att jag har bestämt mig för att hoppa en omex på ett individuellt arbete nu och ta det nästa gång istället. Annars hade jag nog blivit galen innan veckan är slut.

Hoppas ni har det bra!

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

Kommer kännas konstigt i höst när man inte går med alla man är van vid :s.



sv; TACK :D.

2011-08-14 @ 15:09:15
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Det var riktigt gott :Dö.

2011-08-14 @ 22:16:05
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0