Fredag

Har fastnat i Minecraft återigen och det äter upp mina kvällar! Men det är så kul och jag blir så glad varje gång jag hittar något. Har börjat på en ny värld nu också med ett seed kallat "diamondpl0x" och Mattias har samma så vi gör två olika versioner på samma värld. Jättekul verkligen. Annars såg mitt tredje hus (eller lägenheten) i min gamla värld ut såhär:



Inte världens bästa bild, men det visar verkligen hur lägenhet ligger. I vår nya värld finns massor av lera så jag ska bygga ett tegelhus med trätak är tanken.

Annars så håller jag på att skriva projektarbete med en klasskompis. Det går stadigt framåt och vi känner oss väldigt nöjda faktiskt.

Har planer på ett inlägg om resan till Köpenhamn och det kommer upp såsmåningom.

Ha en fortsatt trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Haha, ja det stod att de varit på tal innan. Så jävla dumt! Skall fråga Alexander hur han vill lägga upp det. Haha :).

2011-04-15 @ 13:43:56
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0