Torsdag

Jag känner verkligen inte för att gå iväg någonstans idag. Vill bara vara hemma och få lite ordning här så jag kan få ordning på mitt skolarbete och allmän ordning på mitt liv. Dessutom hostar jag och snörvlar som jag vet inte vad.

Men jag måste gå ut. Åtminstone en gång. Tillbaka till vårdcentralen och ta lite prover de inte kunde ta igår. Fick en tid igår eftersom jag hostat så mycket som jag gjort det senaste. Jag fick ta lite prover och göra en lungröntgen och förutom svullna lymfkörtlar så var det inget fel på mig. Läkaren ville ändå ta proverna som ska tas idag.

Frågan är då om jag orkar med skolan efteråt. Känner mig så sjukt seg. Det hade ju inte vart fel att vara hemma och vila upp sig istället. Får väl höra med min privata sjuksköterska vad han säger när han vaknar.

Annars önskar jag er en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0