Outfit

För ca två veckor sedan skulle jag på avskedsfest och hade svårt att bestämma mig för vad jag skulle ha på mig. Det slutade med att jag såg ut såhär:


Kände mig jättesöt den kvällen, men det blev otroligt varmt att dansa i sammet.

Ikväll ska vi ha spelkväll med några kompisar. "Kampen om Valköping". Tror jag skrev det tidigare. För att göra det hela roligare har jag nu fått reda på att vi ska klä oss politikermässigt. Jag tänkte mig svart pennkjol, tunna svarta strumpbyxor och någon skjorta till det. Sen har jag ingen aning om vad jag ska göra av håret eller hur jag ska göra med sminket. Men det ordnar sig säkert. Det brukar göra det.

Ha en fortsatt trevlig dag/kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0