Måndag

Första dagen på praktiken idag. Det var lite småvirrigt eftersom det var någon nätverksutbildning också, men det gick bra ändå. Min handledare gillade några av idéerna jag hade när vi spånade teman. Är ganska så insnöad på sagor.

Efter praktiken gick jag och köpte tyg. Blev inte det aprikosfärgade jag tänk från början. Det fanns inte kvar som jag minns det. Var lite för orange för min del. Så det blev en gammelrosa färg istället. Tar en bild lite senare. Just nu sitter jag och klipper ut mönstret efter många eftertankar.

Mina höfter är nämligen ungefär två storlekar större än vad min midja och byst är. Alltid kul att ta ut mönster då. Men det blev förhoppningsvis bra. Jag syr hellre in några cm än får göra om för att det blir för litet.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0