Lördag

Känner mig sådär lagom seg idag. Har inte fått sova hela natten på några dagar nu utan vaknat och hostat en himla massa. Men idag fick jag i alla fall sova lite längre när jag väl somnat om.

Jag ska i alla fall in till stan idag och köpa hostmedicin. Samt kolla på en ny rakapparat till M eftersom hans håller på att lägga av. Kanske blir det även så att jag får ett nytt läppglans/läppstift.

Sen ska jag städa! Nu ska här bli rent. Jag är på god väg och idag ska det bli klart har jag bestämt mig för. Det är så himla torr luft här och jag tror det kan bero på allt damm som ligger här och skräpa. Nu ska det bort!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

ah usch man är alldeles för lättpåverkad när det gäller skräckfilmer :/



Hoppas du kryar på dig Sofia! <3 Det är rena rana helvetet att vara sjuk :/

2010-10-31 @ 21:53:21
URL: http://emmatherezia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0