Klänning

Det här är en klänning som jag köpte i slutet av förra vintern/början av våren på Tradera. Jag har haft den ett fåtal gånger och jag älskar modellen! Men det är nog mer en julklänning än vad det är en vår/sommarklänning. Möjligtvis lite höstklänning över den också. Därför har jag bestämmt mig för att göra en egen. Jag rita ett mönster efter den röda delen av klänningen och sy en egen.



Tänkte mig något småblommig. Tror det kan bli bra. Eller?

Nu ska jag klä på mig något och åka till Lindome för att äta middag!

Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer
Postat av: Therese

Den var riktigt cool! SV tack jag fick veta det igår :) nu blir det inte nåt mer med den.

2010-10-13 @ 17:19:44
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0