Fredag

Igår hade jag ingen röst på morgonen. Men den kom tillbaka när jag kommit igång lite. Kvällen gick åt till att sy och hosta massa. "Tyvärr" var jag tvungen att fuska lite med mitt fastande för att ta en halstablett. Jag kunde inte sluta hosta annars.

Idag stannar jag hemma. Har mer röst denna morgon än igår, men det blir lite jobbigt att andas med allt hostande till och från. Så jag ska knappra halstabletter, dricka te och äta massa frukt. Köpte satsumas häromdagen eftersom det inte fanns några klementiner. Antar att det är c-vitamin i dem också! Kommer troligtvis sy färdigt klänningen också.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du får krya på dig Sofia! =)



oja Barnen blev gladare än någonsin! =D

2010-10-22 @ 17:38:43
URL: http://emmatherezia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0