Fredag

Igår var jag och provade på ytterligare en ny träningsform. SatsFlow, som är inspirerat av dans, tai chi, pilates, yoga och kampsport. Riktigt kul var det, så det kommer jag defenitivt prova på igen.  Det var skönt att sysselsätta sig på torsdagskvällen också. Då kände jag inte att jag var hungrig på samma sätt. Underbart!

Idag ska jag på seminarie vid tvåtiden. Sen bär det av upp till Lindome för att fira min lillasyster. Släktkalas!

Imorgon blir det stan med systern och mamma. Shoppa födelsedagspresent. Dock är ju min ekonomi inte den bästa den här månaden så det kan inte bli så dyrt. På kvällen är det nämligen utgång som gäller. Hon fyller ju 18 och vill att jag ska följa med ut. Med mig följer M, Amanda och M's syster. Kan nog bli kul ändå! Bara det inte blir allt för dyrt.

Ha en bra dag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0